Sunday, August 6, 2017

Dibedak Zahid, Madey lari ke Jepun


ZAHID CUTICURRA KUTTY SAMPAI LARI KE JEPUN!!!

Cuticura jenama lama bedak yg popular
di kalangan rakyat Msia suatu ketika. Ingatkan Azeez Raheem yg perlu cerah tapi rupanya tak perlu.


Satu keling ngaku Melayu dan perasan Melayu guna dia serta tak ngaku Kutty Kerala di Cuticura sampai cabut ke Jepun.

"... beliau (Zahid) rela untuk disiasat demi memperbetulkan apa yang disifatkannya sebagai satu pembohongan besar tetapi pada masa sama, kekayaan yang dimiliki bekas Perdana Menteri itu termasuk anak-anaknya juga perlu disiasat SPRM." - Utusan

http://m.utusan.com.my/berita/nasional/ahmad-zahid-sedia-disiasat-sprm-1.511586


Di Jerlun pula:

".... Timbalan Perdana Menteri berkata, "macam mana ada lojik saya (nak jatuhkan PM) 10 hari selepas dilantik Timbalan Perdana Menteri.”

“Dia (Dr Mahathir) kata saya nak jatuhkan Perdana Menteri… sedangkan dia yang rancang,” katanya." - Agendadaily

Zahid ada rakaman penuh dan sanggup sumpah laknat. Kutty pembohong hati hitam dan tak boleh dicerahkan dgn Cuticura.

Sumber: Facebook



3 comments:

  • Anonymous says:
    August 7, 2017 at 12:06:00 AM GMT+8

    Kesian org tua kemaruk kuasa. Semoga dia insaf.

  • Anonymous says:
    August 7, 2017 at 11:51:00 AM GMT+8

    syok sendiri!!! dah tengok latest update pasal di Jepun? mesti komen ni tak publish...takde telur yop?

  • Anonymous says:
    August 7, 2017 at 6:47:00 PM GMT+8

    Eloklah tun gi jepun tu. Kesian zahid. Melalut dia nak menjawab. Nak bersumpah kat surau pun dah berapa kali dah. Susah nak tutup kekayaan dia masa dia kat kretam dulu. Lagi banyak kena asak lagi mengiler jawapan bodoh pemilik phd tu. Kesian zahid komedi ..

fda

Archives